torsdag, april 09, 2015

Bye Bye!

I morgon åker jag och Henke till New York i lite mer än en vecka.
För ett år sedan var jag där med en kompis. Semestern fick mig att inse att jag var kär i Henke och jag lovade då att vi skulle åka tillbaka tillsammans. Sagt och gjort. Väl hemma igen blev vi ihop och såhär lite efter ettårsdagen åker vi dit tillsammans. Ganska romantiskt kände jag nu utan att ha tänkt på det något vidare. Det ska i alla fall bli jättefint att komma dit. Jag älskar New York!

Om någon har fina New York-tips tar jag tacksamt emot dem. Har skrivit ner en lista på jättemånga goda saker vi ska äta. Vill du hänga med där är du välkommen att följa mig på Instagram.
Kvinnan heter jag där precis som här.

Bye bye!


1 kommentar:

  1. Åh NY! Ja det är verkligen en härlig stad! Hoppas ni får en fantastisk resa!

    SvaraRadera